Організація бухгалтерського обліку


156592Більшість підприємств, які починають свій бізнес, мають пам’ятати, що організація бухгалтерського обліку — справа важка й відповідальна, від неї залежить і репутація підприємства, і безпроблемне спілкування з органами перевірки та контролю. При цьому практично кожна новостворена бізнес-структура стикається зі значною кількістю проблем при організації роботи в сфері  бухгалтерського обліку. Це і труднощі при пошуку кваліфікованого бухгалтера, і законодавство України, що часто змінюється, і необхідність постійного контакту з органами перевірки та контролю. Усім відомо, скільки сил і часу забирають такі процедури. Чи є вихід з такої ситуації?Розглянемо кілька можливих варіантів розвитку подій.
 
Варіант перший — самостійна організація бухгалтерського обліку на підприємстві.
Ви самотужки займаєтеся пошуком бухгалтера, організацією його робочого місця та забезпеченням необхідними програмними продуктами. На перший погляд, вигода від постійної присутності бухгалтера поруч здається очевидною. Ви в будь-який момент можете одержати необхідну інформацію, доручити бухгалтерові збір даних й масу інших дрібних доручень. Якщо пощастить, бухгалтер стане вашою правою рукою, вашою опорою. Але будь-який, навіть найбільш кваліфікований бухгалтер — це жива людина, яка може хворіти і час від часу хоче піти у відпустку і має на це законне право.
 
Схема обслуговування нашого клієнта наступна:
 
1. З вами зустрічаються наші фахівці для визначення особливостей вашої діяльності, технічних моментів з приймання-передачі інформації та первинної документації.
2. Визначається вартість обслуговування згідно з прайсом, що діє на момент укладання договору.
3. Ви укладаєте з нами договір.
4. Вас знайомлять із персональним бухгалтером.
5. Раз на тиждень ви передаєте нам документацію.
6. Щомісяця бухгалтерська служба надає інформацію про нараховані податки із вказівкою, в які строки, куди й скільки необхідно перерахувати.
 
Далі всі проблеми, що стосуються спілкування з податковою інспекцією, стають нашими. Вам залишається тільки вчасно здавати нам документи та платити розумні податки.
Ми завжди раді бачити вас серед наших клієнтів! Професійна бухгалтерська служба нашого підприємства допоможе вам розв’язати проблеми ведення бухгалтерського й податкового обліку.
 
У вартість бухгалтерського аутсорсингу входить:
 
•    перевірка правильності складання первинної документації;
•    внесення даних з первинної документації в бухгалтерську програму;
•    розрахунки заробітної плати;
•    ведення податкового обліку;
•    складання й надання контролюючим органам фінансової, статистичної та податкової звітності підприємства.
 
У якості додаткових послуг за додаткову оплату наші фахівці:
 
•    розроблять наказ про облікову політику;
•    будуть вести кадровий облік;
•    здійснять юридичну експертизу договорів.


Вартість послуг залежить від системи оподатковування й кількості документів, що підлягають створенню та обробці бухгалтерами нашої компанії.



Наш форум: